Friday, October 8, 2010

FLY HIGH 2010 : SIRI 1

FLY HIGH 2010 : SIRI 1


Dahulu, semasa kecil, saya suka memandang ke langit. Ada awan yg memutih, langit yang membiru.

Satu hari, saya terlihat satu benda yang 'berjalan' di atas sana. Emak kata itu kapal terbang. Saya seronok melihatnya, sebab, setiap kali kapal terbang melintas dan melalui kepulan-kepulan awan, pasti akan ada satu garisan putih yang mengekori.

Dengan pemikiran saya sebagai seorang kanak-kanak ketika itu, saya kata, "Ooo, tu mesti asap kapal terbang! Bestnya!"

Satu hari ketika di dalam kelas, sekolah rendah, cikgu bercerita tentang masa hadapan.

Langsung, saya meletakkan impian, "Aku nak belajar luar negara! Boleh naik kapal terbang selalu."


Alhamdulillah, impian itu semakin menjadi kenyataan kini.

Wahhh! Tak sabar nak menjejakkan kaki di bumi orang.
Mahu belajar macam-macam di sana nanti.

Pencarian illmu, Pencarian diri, Pencarian destinasi!

Mari kawan-kawan kita bersama-sama FLY HIGH.... to reach the sky high!

How to reach the sky? Or, actually, how to go to the sky?

By plane?

Of course by a plane.

A plane which can drive us to the right place we want to go! Weeee~






Wait for the coming FLY HIGH VIDEO!



No comments:

Post a Comment